Ziarul lu' perfectu' simplu

Ciprian de la Praz Vegas a obținut o finanțare fabuloasă. Până una-alta, din gură

860

Craioveanul Ciprian Ogarcă a câștigat concursul Masterchef, organizat de Pro TV, în 2014. Din premiul de 50.000 de euro și-a pornit afacerea numită Pizzeria Praz Vegas. Simțind nevoia s-o extindă, după șapte ani patronul s-a suit în Trabant și s-a dus din nou la Pro TV, la Imperiul leilor, că la Masterchef nu mai avea voie.

În fața a cinci membri ai juriului, concurenții își expun planul de afaceri și solicită finanțare, rambursabilă sub formă de profit, fiecare cât socoate. Oameni de afaceri de anvergură, jurații pot să accepte propunerea și să devină asociați cu necunoscutul din fața lor.

Ciprian a venit la emisiune cu soția și fetița, a venit cu Trabantul pictat ca o mașină a firmei ce se afla, cu pizza, cu o paporniță cu praz și o pretenție fabuloasă: voia 400.000 de euro, investitorul pricopsindu-se cu 40 % din afacere. Unii concurenți sunt mai modești, cer 10-20.000 de euro, dar ăia n-au valoarea lui Ciprian, nu dețin în palmares concursuri câștigate la Pro TV.

Singura femeie din juriu (doar 20 % reprezentare feminină, asta nu-i discriminare?), Cristina Bâtlan, i-a confiscat prăzarului autentica paporniță (goală), oferindu-i totuși în schimb o geantă Musette (brand românesc, al Cristinei Bâtlan), pe care s-o alegă el din magazinul din Craiova:

Jurații au remarcat felul foarte detașat în care Ciprian a tratat problema. Pe unul dintre ei chiar l-a atras acest aspect: Mohammad Murad, mahăr la Phoenicia Group, i-a oferit cei 400.000 de euro cu tocmeală: pentru 49 % din afacere, nu 40 %. Fără să clipească, Ciprian a acceptat cât ai clipi.

Cei doi declarați proaspăt asociați e vorba să planteze Praz Vegasuri prin toată Țara Românească. Ciprian se va ocupa-n continuare preponderent de Craiova, Mohammad de restul teritoriului.

Să ne fie cu iertare, dar nouă ni se pare cam peste poate ca un om, și nabab de-ar fi, să pună la bătaie 400.000 de euro întovărășindu-se cu un altul pe care-l vede pentru prima oară-n viață, după o discuție de 10 minute.

Iar dacă antreprenorul Murad ține morțiș să aibă pizzerie, 400.000 de euro îi ajung pentru ditamai lanțul, din care să dețină 100 %…

De-asta are succes o emisiune TV de acest gen, că se vehiculează sume fabuloase. Dacă prtendentul s-ar alege cu 400 de lei, nu s-ar mai uita nimeni la Imperiul leilor. Să-ți încalci o promisiune, fie ea și făcută la televizor, nu-i o infracțiune, nu-i nici măcar contravenție.

Dacă va avea Ciprian de-a face cu un parolist până-n pânzele albe, norocul lui! Oricum, reclama de la Pro TV ar fi meritat înzecit drumul și efortul.

 

Comments

comments

Leave A Reply

Your email address will not be published.